fac ARK Infosessie 2023: "Erasmus Enzo... Studie"

Als je er aan denkt om volgend jaar op Erasmus te gaan (voor studenten 2e en 3e bachelor); of als je erop gebrand bent om een buitenlandse stage te doen (voor studenten 3e bachelor en 1e master), dan zijn deze infosessies een noodzaak voor jou!

16 november 2023
Hand Placing Compass World Map Hand Placing Compass World Map

Dit event is reeds afgelopen

Als je er aan denkt om volgend jaar op Erasmus te gaan (voor studenten 2e en 3e bachelor); of als je erop gebrand bent om een buitenlandse stage te doen (voor studenten 3e bachelor en 1e master), dan zijn deze infosessies verplicht voor jou!

Maar zelfs als je nog niet weet of een ervaring in het buitenland wel iets voor jou is of als het nog zo ver weg lijkt (bv. omdat je een student bent in 1e bachelor), ben je welkom op één van onze infosessies. Je kan dan alvast kennismaken met de verschillende mogelijkheden.

Wat gaan we doen?

INFOSESSIE STUDIE

Op donderdag 16 november 2023 om 19.00 uur, via Google Meet. We vertellen je meer over de concrete mogelijkheden om 1 semester te gaan studeren in het buitenland: waar, wanneer, wat zijn de voorwaarden,...

INFOSESSIE STAGE

Op dinsdag 5 december 2023 om 19.00 uur informeren we je - in aparte sessies - over de internationale stage architectuur óf over de internationale projectstage interieurarchitectuur.

Q&A STUDIE en MEET&GREET

Op dinsdag 12 december 2023 om 19.00 uur beantwoorden we jouw vragen over studeren in het buitenland, en kan je zelf in gesprek gaan met studenten die in het buitenland (geweest) zijn.

Dus... Is Diepenbeek een beetje te klein geworden voor jou? Wil je wel eens ervaren hoe anderen met architectuur omgaan? Meld je dan aan voor deze infosessies om je internationale interesse (verder) aan te wakkeren en je blik te verruimen!

• Deze infosessies worden georganiseerd door Faculteit Architectuur en Kunst.
  • De online links kunnen studenten in de loop van het eerste semester vinden in de interne nieuwsbrief en ook in het uurrooster worden deze infosessie al toegevoegd als herinnering.

3 infosessies fac ARK:

• Infosessie STUDIE, donderdag 16 november 2023
  • Infosessie STAGE, dinsdag 5 december 2023
  • Infosessie Q&A STUDIE +  MEET&GREET, dinsdag 12 december 2023

fac ARK studenten in het buitenland
Terug naar het Agenda overzicht