Infosessie "Erasmus Enzo": Internationale stage

Wil jij graag op Erasmus of een ander buitenlands avontuur? Neem dan zeker deel aan de INFOSESSIES “ERASMUS ENZO…” van faculteit ARK.

29 november 2021
ark_erasmusenzo ark_erasmusenzo

Dit event is reeds afgelopen

Als je er aan denkt om volgend jaar op Erasmus te gaan (voor studenten 2e en 3e bachelor), of als je erop gebrand bent om een buitenlandse stage te doen (voor studenten 3e bachelor en 1e master), dan zijn deze infosessies verplicht voor jou!

Maar, ook als je nog niet weet of een ervaring in het buitenland wel iets voor jou is of als het nog zo ver weg lijkt (bv. omdat je een student bent in 1e bachelor), ben je welkom. Je kan dan alvast kennismaken met de verschillende mogelijkheden.

Op maandag 29 november 2021 om 19.00 uur informeren we je over de internationale stage architectuur óf over de internationale projectstage interieurarchitectuur.

Dus... Is Diepenbeek een beetje te klein geworden voor jou? Wil je wel eens ervaren hoe anderen met architectuur omgaan? Meld je dan aan voor deze infosessies om je internationale interesse (verder) aan te wakkeren en je blik te verruimen!

Deze infosessies worden georganiseerd door Faculteit Architectuur en Kunst. Volg zeker ook de infosessie "Off you Go" van Universiteit Hasselt op maandag 15 november om 19.00 uur.

Heel graag tot dan!

Els Hannes & Katelijn Quartier