Publieke doctoraatsverdediging van Maud van den Bogaart: ''Biomechanical fundamentals of balance control across the lifespan.'

08 september 2022
15:45 - 18:00
Verdedigingmaud Verdedigingmaud

Dit event is reeds afgelopen

Prof.dr. P. Meyns (UH), prof.dr. J.H. van Dieën (VU) en Maud van den Bogaart (UH en VU) nodigen je van harte uit voor de publieke doctoraatsverdediging van Maud van den Bogaart op donderdag 8 september 2022 om 15.45u (CEST) in Amsterdam:

'Biomechanical fundamentals of balance control across the lifespan.'

Voorzitter:
Prof.dr. A.P. Hollander (VU)

Promotoren:
Prof.dr. P. Meyns (UH)
Prof.dr. J.H. van Dieën (VU)

Copromotoren:
Dr. S.M. Bruijn (VU)
Prof.dr. J. Spildooren (UH)

Promotiecommissie:
Prof.dr. K. Klingels (UH)
Prof.dr. R. Meesen (UH)
Prof.dr. V. Weerdesteyn (RU)
Dr. E.H.F. van Asseldonk (UT)
Dr. M.A. Afschrift (VU)
Prof.dr. M. Pijnappels (VU)

We hebben jou er het liefste bij op locatie in Amsterdam.
Als je niet fysiek aanwezig kan zijn in Amsterdam, kan je de verdediging online volgen (www.youtube.com/c/VUBeadlesOffice) of kan je de verdediging gezamenlijk kijken op de Universiteitscampus Diepenbeek/Hasselt (specifieke locatie volgt nog). Duid in het registratieformulier even aan welke optie jij kiest.

Registreer je hier voor de doctoraatsverdediging van Maud van den Bogaart.

Praktisch:

Hoe neem je deel on campus (VU Amsterdam):

• Wees zeker op tijd. De verdediging start om 15.45 u (CEST).
  • De verdediging zal plaatsvinden in de aula van het Hoofdgebouw VU (Vrije Universiteit Amsterdam, De Boelelaan 1105, Amsterdam, Nederland).

Hoe neem je deel online:

Terug naar het Agenda overzicht