Pitch Please Inspiratiecafé - 7 mei 2024

We ronden alweer ons werkjaar af en willen jou er graag bij voor een leuke, boeiende afsluiter. Laat je inspireren door Lieven Vanlommel als dynamische CEO van Foodmaker.
Eveneens zetten we 4 student-ondernemers uit onze eigen kennisinstellingen op het podium omdat we hen in de spotlight willen plaatsen. Zij delen graag hun passie-verhaal met je.

We maken er een ontspannen en leerrijke avond van waar je beslist enthousiasme mee tankt en bijleert.

07 mei 2024
UCLL, Campus Diepenbeek, Hoofdgebouw
PP Logo PP Logo

Dit event is reeds afgelopen

Laat je inspireren door Lieven Vanlommel, CEO van Foodmaker. Daarna legt JCI Award winnaar, Sam Chartouni van Aerobel uit welke impact het winnen van prijzen op ondernemers kan hebben en zet hij onze student-alumnus-ondernemers in de spotlight die kort hun uniek verhaal volpassie brengen:
Tessa Borrenbergs (Borrenberghs.com), Leandro Ketelslegers en Tim De Raeve (Mansion of Dimension), en UHassselt alumni-ondernemers Jonas Geens (Audiovisual Auctions) en Kevin Moons (BMK Solutions)

19u00: Onthaal met drankje
19u30: Welkom door Hans Santermans (coördinator Pitch Please)
19u40-20u10: Inspiration talk door Lieven Vanlommel (founder of Foodmaker)
20u10-21u: Vier inspirerende student-ondernemers vertellen kort hun verhaal

1. Tessa Borrenbergs: Borrenberghs.com (sustainable fashion)
  2. Leandro Ketelslegers & Tim De Raeve: Mansion of Dimension
  3. Jonas Geens: Audiovisual Auctions
  4. Kevin Moons:  BMK Solutions

21u15-21u30: Ondernemende studenten in de 'spotlights' gezet door JCI Award Winnaar 2024, Sam Chartouni van Aerobel : The Spotlights!
21u30 - ... : Netwerkreceptie met studenten, student/alumni-ondernemers en ondernemers

Terug naar het Agenda School voor Sociale Wetenschappen overzicht