2023-11-28: 12 december, 19u | Christmas Movie Night t.v.v. De Warmste Week (i.s.m. StuRa)

How The Grinch Stole Christmas C8c86c9a8ca34d10b6a0cfcccfac8e76 How The Grinch Stole Christmas C8c86c9a8ca34d10b6a0cfcccfac8e76

Nu de minima richting nul gaan, wordt het weer tijd voor de gezelligste periode van het jaar. Op 12 december brengt StuRa je helemaal in de sfeer met een knusse Christmas Movie Night.

De vertoning van kerstklassieker 'The Grinch' start stipt om 19u in aula H6 op Campus Diepenbeek. Niet-studenten zijn ook welkom, dus breng gerust je vrienden mee!

Hapje en drankje dabei? De Universiteitsbibliotheek voorziet een mooi assortiment aan frisdrank en knabbels (chips, popcorn, snoep...) aan studentvriendelijke prijzen.

De opbrengst gaat volledig naar De Warmste Week, die dit jaar helemaal in het teken staat van opgroeien zonder zorgen.

Plaatsen zijn beperkt, dus schrijf je snel in!