Smaak-, geur- en textuurverbeteringen van plantaardige zuivelproducten door middel van microbiële fermentatie (Onderzoek)
01/11/2024 - 31/10/2028
De winkel van de toekomst: Het effect van gepersonaliseerde sensorische omgevingselementen op consumentengedrag. (Onderzoek)
16/02/2024 - 15/02/2028
De rol van automatische en bewuste mentale inbeelding in multizintuiglijke digitale consumentenomgevingen. (Onderzoek)
01/01/2024 - 31/12/2027
ASMR-marketing: Het effect van ASMR advertenties en de interactie ervan met ASMR gevoeligheid, advertentietype en
producttype op consumentenreacties. (Onderzoek)
01/11/2023 - 31/10/2027
De impact van immersieve technologieën en crossmodale correspondenties op het verbeteren van zintuiglijke mentale beleving en consumentengedrag. (Onderzoek)
01/10/2023 - 30/09/2027
Het effect van sensorische technologieën op consumentengedrag via haptische inbeelding in een digitale context (Onderzoek)
01/01/2023 - 31/12/2024
Geurmarketing: de impact van geur en de interactie ervan met andere atmosferische en niet-atmosferische elementen tijdens een winkelbeleving. (Onderzoek)
01/10/2013 - 30/09/2016
Zomercampussen academiejaar 2013-2014 : "Seamless Retail design : integrating the spatial, experiential and digital". (Onderwijs)
18/08/2014 - 30/09/2015
Geurmarketing: de impact van geur en de interactie ervan met andere atmosferische en niet-atmosferische elementen tijdens een winkelbeleving (Onderzoek)