Voordenker van een masterproef?

17 maart 2024 - 30 april 2024
Contacteer ons met uw voorstel tot onderwerp voor een masterproef die kadert binnen 'Food processing and packaging'
Beeld Uhasselt Beeld Uhasselt

Uzelf en uw bedrijf als VOORDENKER! Een aankomend student industriële ingenieurswetenschappen als MEEDENKER binnen het kader 'Food processing and packaging' ?

• Als bedrijf actief in de keten van de voedings- of de verpakkingsindustrie.
  • Interesse om mee aan de basis te staan voor vernieuwing en verbetering binnen jouw sector?
  • U bent een VOORDENKER? En u neemt een student Industrieel Ingenieur Chemie mee op sleeptouw als MEEDENKER en UITVOERDER?
  • Ons team staat klaar om samen te werken in onderzoek m.b.t. een masterproef?

Aarzel niet en doe HIER jouw aanvraag en voorstel dat kadert binnen het domein van de studies Industrieel Ingenieur Chemie in 'Food processing and packaging'.
Terug naar het Agenda - MPR&S overzicht